Τρίτη 21 Αυγούστου 2007

Summer 2007


2 σχόλια:

Blackangel είπε...

Στελάρα μου ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ (ρίχνω μερικά virtual νομίσματα) στον θαυμαστό κόσμο του διαδικτυακού ημερολογίου.

Θα διαπιστώσεις και μόνος σου ότι είναι "κόλημα".

Μου αρέσει πολύ αυτή η φωτογραφία. Για πολλούς λόγους. Πρώτα από όλα απεικονίζει τα παιδιά σου τα οποία ξέρεις πόσο τα "αγαπώ". Κατά δεύτερο λόγο είναι μια φωτογραφία με μεγάλη συναισθηματική αξία τόσο για σένα όσο και για αυτά τα ίδια. Σκέψου όταν θα βλέπουν αυτή την φωτό, ενήλικες πλέον, τι ρίγος θα νιώθουν για τα ανέμελα χρόνια με τον "μπαμπά" και τη "μαμά" (κάτι που δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν ακόμη). Τρίτον, προσωπικά, προτιμώ τις "έμψυχες" φωτογραφίες. Τις φωτογραφίες που περιέχουν ανθρώπους και όντα του ζωικοπύ βασιλείου, ενω δεν "πολυπάω" τα τοπία κλπ. Τέλος, από πλευράς αισθητικής (τεχνικά είμαι άσχετος και το ξέρεις)μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Έχει μια ρετρό πινελιά αναμφισβήτητα.

Stelios είπε...

Μητσάρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμά σου!
Ελπίζω εντός των ημερών να το βελτιώσω, ευελπιστώντας και στις δικές σου προτάσεις και συμβουλές ως παλαιότερου και εμπειρότερου.